CureSee Vision Therapy nantu à Shark Tank India Pitch, Deal, Services, Valutazione

In a stagione 2 di Shark Tank India, parechje idee di cummerciale uniche sò capaci di cullà investimenti, risponde à l'aspettattivi di i Sharks. CureSee Vision Therapy nantu à Shark Tank India hè un'altra idea rivoluzionaria basata in l'IA chì hà impressuatu i ghjudici è li hà fattu luttà per un accordu.

U reality show Shark Tank India dà l'opportunità à l'imprenditori di tuttu u paese di presentà e so idee cummerciale à un pannellu di investitori potenziali. U pannellu di squali poi investisce u so propiu soldi in l'idea in cambiu di una participazione di pruprietà in a cumpagnia.

Dopu a stagione 1, u spettaculu hà attiratu una onda di imprenditori chì cercanu finanziamentu, è in l'ultimu episodiu, una cumpagnia chjamata CureSee hà presentatu a so idea. U CEO di Lenskart, Piyush Bansal, hà fattu un trattu dopu chì hà impressuatu i ghjudici. Eccu tuttu ciò chì hè accadutu in u spettaculu.

CureSee Vision Therapy nantu à Shark Tank India

In Shark Tank India Season 2 Episode 34, i rapprisentanti di CureSee Vision Therapy anu fattu a so prisenza presentendu u so unicu è u 1u Software di Terapia Visionale basata in Intelligenza Artificiale (AI) in u mondu per Ambliopia o Ochju Lazy. Hà fattu Namita Thapar u Direttore di Emcure Pharmaceuticals è Piyush Bansal fundatore è CEO di a famosa lotta di Lenskart per ottene l'accordu.

Tutti dui vulianu investisce dopu avè intesu u pitch è cuminciaru à spiegà e so visioni di a cumpagnia di terapia di visione basata in AI. Facendu cusì, Bansal nega ognuna di e visioni di Thapar per i lanciatori, purtendu à i dui interrugazioni incruciate.

Bansal dice chì ùn crede micca in u mudellu chì Thapar hà sceltu per a cumpagnia. Ellu dichjara chì ùn hà micca avvicinatu direttamente à elli cum'è hà amparatu nantu à a piattaforma, cusì ùn hà mai avvicinatu. Thapar dumanda perchè ùn hà mai avvicinatu à elli quandu hà amparatu nantu à a piattaforma.

E cose sò diventate più piccante quandu i dui si sò impegnati in una guerra di offerta. Namita hà inizialmente offertu Rs 40 lakh per u 7.5 per centu di l'equità, mentre chì Piyush offre Rs 40 lakh per u 10 per centu di l'equità. Dopu qualchì parolle forte è una guerra d'offerta, i rapprisentanti di CureSee anu sceltu l'offerta rivista di Piyush di 50 lakhs per 10% equità.

Screenshot di CureSee Vision Therapy nantu à Shark Tank India

CureSee Vision Therapy nantu à Shark Tank India - Highlights

Nome di Startup                  CureSee Vision Therapy
Startup Mission   Fornite una terapia persunalizata è adattativa à i pazienti chì soffrenu di ambliopia cù l'AI
Nome di u fundatore CureSee               Puneet, Jatin Kaushik, Amit Sahn
Incorporazione di CureSee            2019
CureSee Initial Ask          ₹ 40 lakhs per 5% equità
A valutazione di a cumpagnia                    ₹ 5 crore
CureSee Deal On Shark Tank     ₹ 50 lakhs per 10% equità
Investors            Piyush Bansal

Cosa hè CureSee Vision Therapy

I fundatori dichjaranu chì CureSee hè u primu software di terapia di visione basatu in Intelligenza Artificiale (AI) in u mondu chì tratta l'Ambliopia. Una varietà di esercizii sò offerti per migliurà a vista, è ancu una quantità di prugrammi per aiutà à cumbatte i prublemi di l'ochji cum'è l'ambliopia.

Cosa hè CureSee Vision Therapy

Ognunu pò prufittà di stu prugramma di eserciziu di l'ochju chì li empowers è migliurà a so visione. Qualchese pò aduprà, ùn importa micca a so età o capacità visuale. Hè faciule d'utilizà è accessibile da ogni locu. Siccomu u prugramma impedisce è riduce u risicu di prublemi di visione, hè una scelta ideale per e persone chì volenu mantene una bona salute di l'ochji.

Amblyopia Exercises hè un prugramma specializatu creatu per i malati cù ambliopia, spessu chjamatu "ochju lazy". Per mezu di l'usu di a tecnulugia di intelligenza artificiale di punta, u prugramma furnisce esercizii individualizzati è adattativi basati nantu à u prugressu di ogni utilizatore. I pazienti amblyopia ponu ricuperà a so vista è migliurà a so visione attraversu stu prugramma, chì hè statu pruvatu à esse u trattamentu più efficace.

A cumpagnia hà trè cofundatori è trè chief operator officers: Puneet, Jatin Kaushik, è Amit Sahni. Basatu nantu à l'infurmazioni furnite da i fundatori, hà trattatu circa 2500 pazienti da 2019. Attualmente, a cumpagnia hà più di 200 medichi è opera in più di 40 locu.

Puderete ancu vulete verificà CloudWorx On Shark Tank India

cunchiusioni

CureSee Vision Therapy On Shark Tank India hà sappiutu impressionà tutti i ghjudici è sigillà un accordu cù un squalu chì hà rilevanza per a so attività è pò aiutà immensamente. Sicondu i squali in u spettaculu, hè una startup rivoluzionaria chì aiuterà parechje persone chì soffrenu di prublemi di vista.

Lascia un Comment