Campionatu Mondiale Pokémon Unite 2023 - Schedule, Format, Premiu Vincitore, Tutte e Squadre

Vulete sapè tuttu nantu à u prossimu Campionatu Mondiale Pokemon Unite 2023? Allora site ghjuntu à u locu ghjustu perchè avemu riunitu tutte l'infurmazioni riguardanti stu campionatu Esports. U calendariu è u furmatu di u campionatu sò stati annunziati cum'è l'edizione 2023 di l'avvenimentu si terrà in Yokohama, Giappone l'11 è u 12 d'aostu 2023.

Pokémon Unite hè un famosu ghjocu video sviluppatu da TiMi Studio Group per i dispositi Android è iOS è ancu Nintendo Switch. Hè un ghjocu multiplayer induve duie squadre cù 5 ghjucatori ognunu si battanu l'una contru à l'altru in una arena in linea.

In dicembre 2021, a Cumpagnia Pokémon hà revelatu a Serie di Campionatu Pokémon UNITE. U prossimu avvenimentu serà a seconda stagione di u Campionatu Mundiale. Dopu avè cumpletu tutte e qualificazioni regiunale, i participanti per l'avvenimentu principale Pokémon UNITE sò stati cunfirmati.

Campionatu mundiale Pokémon Unite 2023

U Campionatu Pokémon UNITE 2023 include e prime squadre di sei regioni cù i gusti di u Brasile, l'Europa, l'America Latina - u Nordu, l'America Latina - u Sud, l'America di u Nordu è l'Oceania. E squadre cù u più altu CP qualificatu per u campiunatu è i vincitori di e finali regiunale anu guadagnatu un postu in u campiunatu.

In u torneu, 31 squadre di u mondu si batteranu trà dui ghjorni cù tutti in competizione per un prize pool di $ 500,000. U Campionatu hà duie tappe principali, a fase di gruppi è i Playoffs. In a prima tappa, e squadre seranu divise in ottu gruppi è cumpetenu l'una cù l'altru in un formatu round-robin.

U Campionatu Mondiale di Pokémon UNITE 2023 serà trasmessu nantu à i canali ufficiali di YouTube è Twitch di Pokémon. I fanali ponu accede à u livestreaming à partesi da 12:00 AM UTC. Serà un avvenimentu di dui ghjorni in Yokohama Japan.

Screenshot di Pokémon Unite World Championship 2023

Pokemon Unite World Championship 2023 Tutte e squadre è gruppi

Ci sarà un totale di 31 squadre chì sò spartuti in 8 gruppi per a fase di gruppi. Eccu i gruppi è e squadre parte di sti gruppi.

  1. Gruppu A: Hoenn, PERÚ, Nave Secreta, Squadra 3 Stelle
  2. Gruppu B: EXO Clan, Nouns Esports, Orangutan è Rex Regum Qeon
  3. Gruppu C: 00 Nazione, IClen, Oyasumi Macro, Talibobo Believers
  4. Gruppu D : Agjil, Amaterasu, Brasile, FUSION
  5. Gruppu E: Mjk, Team Peps, Team MYS, TTV
  6. Gruppu F: OMO Abyssinian, STMN Esports, Team YT, UD Vessuwan
  7. Gruppu G: Luminosity Gaming, S8UL Esports, Team Tamerin, è TimeToShine
  8. Gruppu H: Entity7, FS Esports, Kumu

Campionatu Mondiale Pokémon Unite 2023 Format è Schedule

L'avvenimentu cumminciarà l'11 d'Aostu 2023 cù a turnu di a fase di gruppi è quelli chì si qualificanu per i Playoffs cumpeteranu l'un contru l'altru u 12 d'Aostu 2023.

Turnu di a fase di gruppi

31 squadre feranu parte di u turnu chì serà disputatu in un formatu round-robin. Tutte e partite in a tappa seranu ghjucate in un BO3 è e squadre più performanti di ogni gruppu si qualificheranu per i Playoffs.

Round di Playoffs

Durante a fase di Playoffs, i partiti utilizanu un formatu di doppia eliminazione è tutti i ghjoculi seranu megliu di 3 serie. In a Grand Finals, u formatu serà u megliu di 5 serie cù un reset di parentesi.

Pokemon Unite World Championship 2023 Premiu vincitore è Pool

I premii seranu distribuiti da u prize pool di $ 500,000 USD. I migliori squadre in a cumpetizione seranu premiati in u modu seguitu.

  • Vincitore: $ 100,000
  • Finalista: $ 75,000
  • Terza Posizione: $ 65,000
  • Quartu postu: $ 60,000
  • Quintu-Sestu postu: $ 45,000
  • Settimu-Ottu postu: $ 25,000

I Playoffs è Grandi finali seranu ghjucati in u stessu ghjornu cù una cerimonia di distribuzione di premii à a fine di e partite.

Puderete ancu vulete amparà BGMI Masters Series 2023

cunchiusioni

U prossimu Campionatu Mondiale Pokemon Unite 2023 averà e migliori squadre di tuttu u mondu in lotta per u premiu vincitore di $ 100,000. Avemu furnitu tutti i dettagli impurtanti nantu à a cumpetizione per quessa hè ora di addiu per avà.

Lascia un Comment