Piani di coltivazione di serpenti Wajackoyah per u Kenya

A più forte hè a capacità di un puliticu per ingannà a ghjente, più grande sò e probabilità di successu. Hè per quessa chì li sentimu dà rimarche cuntruversali è strane. I rimarche di l'agricultura di serpente Wajackoyah chì sò state date in risposta à una dumanda furnisce u listessu sentimentu.

L'agricultura di serpente hè una di e imprese lucrative per i persone. Guadagnanu da i visitori, vendendu i serpenti cum'è animali domestici, o furnisce i centri di produzzione di ricerca è anti-venenu cù i suminimi essenziali. Questu modu, ùn sò micca solu splutazioni sustinibili, ma prufittuali.

In Kenya, ci sò parechje splutazioni di serpenti funzionali, è ancu novi sò aperti postu chì a ghjente vede u putenziale di inizià una impresa in a produzzione di serpenti è l'allevamentu à grande scala. A dumanda sempre crescente di specimens in Europa, i Stati Uniti è parechje altre regioni di u mondu.

L'allevamentu di serpenti Wajackoyah Osservazioni

Image di Wajackoyah Snake Farming

L'anzianu spia diventatu puliticu, chì hè ancu avucatu, hà una longa storia di lotta è travagliu duru. Natu in a tribù Wajackoyah di Matunga Kenya, George Wajackoyah hè cresciutu in una famiglia divisa. Quandu i genitori divorzianu, hà cuminciatu una caminata in Uganda per scuntrà a so mamma.

Mentre era in u so viaghju, hà cuminciatu à travaglià cum'è un picciottu di mandria è un ghjornu hà scontru JJ Kamotho chì era in quellu tempu u ministru di l'educazione chì hà aiutatu à George à compie i so studii. Natu in u 1961, hà finitu u St Peter's Mumias Boys High School è hè graduatu da l'Università di Baltimore cun un LLM.

In seguitu hà ancu finitu CCL / LLM da a Scola di Studi Orientali è Africani. Hà ancu un diploma avanzatu in francese da l'Università di Burundi.

Dopu à diventà u candidatu presidenziale di u Roots Party, u prufessore George Wajackoyah hè diventatu u discorsu di a cità. L'osservazione di l'agricoltura di serpenti di Wajackoyah hè in giru. Induve mentre era apparsu in a TV naziunale di Kenya u marcuri 8 ghjugnu 10, 2022, hà rispostu à un votante chì era preoccupatu per a legalizazione di a marijuana in u paese.

Quandu l'elettore interrugatu nantu à l'effetti di a marijuana nantu à a Ghjuventù di u paese, dicendu chì u so figliolu, un addictu à a marijuana, hà arruvinatu a vita per via di l'usu di sta droga.

E parolle di l'elettore eranu: "Bangi hà distruttu a vita di u mo figliolu. Era un ghjovanu nurmale chì facia bè in a scola, ma a marijuana hà toltu a so ghjuventù è avà à 23 anni, ùn face nunda cù a so vita, una responsabilità per ellu stessu è per tutta a famiglia. Mi dulore assai quandu a ghjente scherza annantu à l'erba ".

Wajackoyah hà rispostu à a quistione è hà dichjaratu cum'è un prublema peghju di a miseria è l'alcoholismu. E so parolle eranu: "Simpatizzà cun ella cum'è simpaticu cù quelli in Mathare Valley, altri drogati in centri di riabilitazione, cum'è simpaticu cù quelli omi chì beie whisky è causanu accidenti in a strada. Ùn ci hè micca eccezzioni, ùn duvemu micca dì chì hè solu marijuana, l'abusu di qualcosa hè seriu ".

Elaborò in più nantu à u prublema dicendu: "U prublema quì hè chì avemu una guerra di classi è avemu ancu bisognu di decolonizazione è ùn parlu micca solu di quella signora, tuttu deve esse regulatu, tuttu deve esse osservatu, i standard sò per esse stabilitu. Quandu fighjate à a Giamaica chì hà legalizatu, hà u minimu numeru di pazzi cumparatu à u Kenya chì hà più di trè milioni ".

À questu tempu, hà ancu revelatu i so piani d'utilizà l'agricultura di serpente è marijuana per aiutà à sguassà u debitu naziunale. Ellu disse chì l'agricoltura di serpenti hè essenziale per l'estrazione di velenu chì hè utilizatu per a fabricazione di anti-venomi per e strutture sanitarie.

E so parolle eranu: "Intruducemu l'agricoltura di serpenti in u paese in modu chì pudemu estrae u velenu di serpente per scopi di medicazione. Parechje persone sò morse da serpenti in questu paese è avete da aspittà di dosi da fora di u paese attraversu a cooperazione farmaceutica ".

A dichjarazione di l'agricoltura di serpenti Wajackoyah hà suscitatu viste miste da u publicu. Qualchidunu u dichjaranu un prugramma viable, mentre chì altri u chjamanu una esagerazione di l'aspettattivi.

Tuttu nantu à Ndiaye Salvadori: Maritu, Carriera è Più

cunchiusioni

U pianu di Wajackoyah Snake Farming hè viable o micca, u tempu dirà, ma hè pertinente per nutà chì l'idee indigene per u sviluppu ecunomicu hè u megliu pianu avanti. Diteci ciò chì ne pensate in a sezione di cumenti sottu.

Lascia un Comment