Chì hè accadutu à Emmanuel l'Emu ? Cume andava a ricuperazione di a stella TikTok

Emmanuel torna à fà i tituli in Internet è tutti parenu assai preoccupati per a famosa stella TikTok. Sè vo site dumandate ciò chì hè accadutu à Emmanuel l'Emu, allora avete ghjuntu à u locu ghjustu per sapè tuttu di questu Emu.

Tutti avete assistitu à parechji video chì diventanu famosi in u passatu è sò stati in i tituli per parechji ghjorni cù questu Emu chjamatu Emmanuel. Recentemente, u guardianu di Knuckle Bump Farms in South Florida Taylor Blake hà spartutu ritratti è video dicendu chì soffre di una malatia virali.

L'imaghjini sò diventati virali in Internet è a ghjente pareva esse preoccupata per a so salute. I video di Emmanuel anu accumulatu milioni di viste nantu à diverse piattaforme cum'è Twitter, Instagram, TikTok, etc.

Chì hè accadutu à Emmanuel l'Emu ?                                                                             

L'accaparru di i tituli Emmanuel soffre di l'influenza aviaria è luttanu per mette in piedi in u mumentu. Taylor Blake u custode hà publicatu a triste nutizia in Twitter cun un filu longu chì mette in risaltu a situazione attuale chì l'Emu passa.

Screenshot di ciò chì hè accadutu à Emmanuel l'Emu

In quantu à a situazione di Emu, Taylor hà spartutu ritratti è hà dettu chì l'emu hà danni à i nervi à a so perna diritta è ùn pò micca manghjà o beie per sè stessu. Emmanuel soffre di una gripe mortale per quessa hà dumandatu preghiere in un post Twitter.

In u filu, hà dettu "Avemu persu più di 50 acelli in trè ghjorni. Sò sempre pruvatu à capisce ciò chì hè accadutu. Quandu Emmanuel hè mortu inaspettatamente u mercuri scorsu, avemu pensatu chì eramu fora di u boscu. A gripe hà fattu u caos è uccisu più di 45 milioni d'acelli da u frivaru, secondu u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti.

A nutizia hà fattu assai persone tristi è volenu à Emu una pronta guariscenza. Taylor hà ancu spartutu una foto uni pochi ghjorni fà cù una longa didascalia in quale ella dichjara "Salu amichi! Aghju assittatu da mè stessu per 10 minuti oghje! Aghju fattu ancu s'ellu era dura. Sò più forte ogni ghjornu! A mo mamma m'hà circundatu di parechje cose dolci per ùn avè micca ferite mentre aghju amparatu à marchjà di novu. Grazie per e vostre preghiere; aiutanu ".

Quale hè Emmanuel Emu?

Quale hè Emmanuel Emu

A sensazione di TikTok Emmanuel Emu hè un uccello chì hè diventatu virali prima di questu annu per interrompe i video educativi di u guardianu di a splutazioni Taylor Blake. Ci sò assai animali in a splutazioni è pare chì tutti anu una grande amicizia cù u caregiver Taylor ma Emu hè u cattivu.

Mentre ch'ella registrava un video, l'emu entra in u quadru a maiò parte di u tempu è guarda a camera cum'è s'ellu a romperà in pezzi. Taylor urla Emmanuel ùn fate micca Emmanuel ùn fate micca è emu si alluntanassi dopu tuttu. Questi video anu milioni di viste è hà fattu Emmanuel Emu una sensazione per a notte.

@knucklebumpfarms

Ùn passa un ghjornu chì Emanuel ùn prova micca a mo vita #emu #emusoftiktok #agriturismo

♬ sonu originale - Knuckle Bump Farms

Parlendu di Emmanuel in una entrevista, Taylor hà dichjaratu "hà una vera "obsessione per a camera" - è "obsession cun mè". Ùn importa micca induve sò, deve sempre esse ghjustu vicinu à mè ". Ella l'ama è avemu vistu parechje imagine basgiendu è divertisce cun ellu.

Spergu chì l'Emu si ricupera rapidamente cum'è tutti vulemu vedelu sanu. Hè nantu à a strada di ricuperazione è di migliurà. Spartendu i so pinsamenti nantu à a ricuperazione di Emu Taylor hà dettu in Twitter "Tutta sta sperienza, anche se assai traumatizzante, m'hà amparatu tantu. Aduprà sempre a mo piattaforma per sparghje a cuscenza. Per spergu d'utilizà a cunniscenza, aghju guadagnatu per salvà qualcunu altru da questu core.

Pudete cum'è piace à leghje Quale era Yoo Joo Eun

Pensieri Final

Ciò chì hè accadutu à Emmanuel l'Emu ùn hè certamente più un misteru postu chì avemu spartutu tutti i ditagli è l'infurmazioni riguardanti u famosu Emmanuel l'Emu. Tutti vulemu à Emu una rapida ricuperazione cù questu ùn avemu micca firmatu per avà.

Lascia un Comment