Chì punizioni affronterà Man City per a violazione di e regule finanziarie - Possibili sanzioni, a risposta di u club

U club inglese Manchester City hè statu cundannatu culpèvule di violazione di diversi regulamenti finanziari Fair Play (FFP) da a Premier League inglese. Avà ogni punizioni pò esse pussibile per u club di Manchester chì sò in u 2u in a prima classifica. Sapete chì punizioni affronterà Man City per a violazione di e regule FFP è a risposta di u club à l'allegazioni fatte da a Premier League.

Ieri, a Premier League inglesa hà publicatu una dichjarazione in quale anu mintuatu tutti i dettagli di e regule chì a City hà violatu. L'accusazioni ponu esse assai dannusu à u club è u so avvene cum'è a punizione prevista pò esse relegati à a seconda divisione o tagliate 15 o più punti da u totale chì anu vintu sta stagione.

L'attuali campioni difendenti di l'EPL sò sottumessi à l'allegazioni di salvatori di violazione di e regule finanziarie di a Premier League è u rapportu suggerisce chì ci era più di 100 presunte violazioni di i regulamenti. Hè stata una settimana dura per u Manchester City, postu chì sò stati scunfitti da Tottenham dumenica è u luni, anu sappiutu ch'elli anu fattu una violazione finanziaria.

Chì punizioni affronterà Man City ?

A punizione potenziale per a violazione di i regulamenti finanziarii pò esse grande. In cunfurmità cù e regule di a Premier League, u club pò spoglià a cità di i tituli, chjappà cù deduzioni di punti è potenzalmentu ancu espulsi da a cumpetizione. Un'altra punizioni pussibuli pò esse di penalizà cun una tarifa elevata chì in u mumentu pari u megliu per u club, chì ponu permette di pagà a fine.

A gestione di a liga hà investigatu stu casu per quattru anni è hà publicatu tutti i dettagli nantu à e violazioni. Sicondu a dichjarazione, u club hà violatu diversi regulamenti W51 è hà fiascatu à furnisce "infurmazione finanziaria precisa" à a liga.

Sicondu u rulebook, l'accusazioni per a violazione di e regule W51 sò se un club chì falla à seguità sti regulamenti particulari è si trova culpèvule dopu chì tutti i prucessi ponu esse sanzionati cù suspensioni, una deduzione di punti, o ancu espulsione. Una volta chì a decisione di a cumissione indipendente hè fatta, a cità pò affruntà qualsiasi di queste sanzioni.

Una sottosezzione in u libru di regule dice "Avè intesu è cunzidiratu tali fattori attenuanti, a Cummissione pò sospendellu [un club] da ghjucà in partite di a Liga o qualsiasi partite in cuncorsi chì facenu parte di u prugramma di ghjoculi o di e lighe di sviluppu prufessiunale per u periodu chì pensa bè ".

Inoltre, a Regola W.51.10 dice "Fà un altru ordine cum'è ellu vede bè", presumibbilmente cumpresa a capacità di sguassate i tituli da qualsiasi club chì l'hà vintu. Dunque, ogni punizione puderia esse datu à Man City se l'accusazioni sò pruvati.

Ricertamenti in Seria A, i giganti Juventus anu ricivutu una deduzione di 15 punti dopu à una investigazione nantu à i tratti di trasferimentu è finanziarii passati di u club. A Juventus hè avà falata à u 13u postu in a classificazione è fora di a corsa per i posti europei.

Risposta di Man City à l'allegazioni fatte da a Premier League

Manchester City hà rispostu immediatamente è hà publicatu una dichjarazione in quale anu dumandatu una cumissioni indipendenti per riviseghjà tuttu u casu. Man City ùn pò micca appellu alcuna sanzione à a Corte di Arbitramentu per u Sport cum'è l'anu fattu quandu l'UEFA li hà accusati di e regule FFP, postu chì e regule di a Premier League li negano questa opzione.

A dichjarazione chì u club hà publicatu dice "Manchester City FC hè sorpresu da l'emissione di queste presunte violazioni di e Regoli di a Premier League, in particulare datu l'ingaghjamentu estensivu è a grande quantità di materiali dettagliati chì l'EPL hè statu furnitu".

U club hà aghjustatu ancu "U club accoglie a rivisione di sta materia da una cumissioni indipendenti, per cunsiderà imparzialmente u corpu cumpletu di evidenza irrefutable chì esiste in supportu di a so pusizioni", hà aghjustatu a cità. "Per quessa, aspittemu chì sta materia sia messa in pace una volta per tutte".

Risposta di Man City à l'allegazioni fatte da a Premier League

A cità puderia affruntà più colpi postu chì ci sò speculazioni annantu à u futuru di Pep Guardiola in u club chì una volta hà dettu "Quandu sò accusati di qualcosa, li dumandu," dimmi di questu ", spieganu è li credu. Aghju dettu à elli "se mi menti, u ghjornu dopu ùn sò micca quì". Saraghju fora è ùn sarete più u mo amicu ".

Pudete ancu esse interessatu à leghje Quale hè Catherine Harding

cunchiusioni

Allora, chì punizioni affruntà Man City se pruvucatu culpèvule di violazione di e regule finanziarie di PL ùn hè certamente più un misteru postu chì avemu prisentatu tutti i dettagli nantu à e sanzioni secondu e regule. Hè per questu per sparte i vostri pinsamenti è dumande, utilizate a casella di cumenti sottu.

Lascia un Comment