Quale hè Mark Goldbridge chì a so reazione durante u livestream hè diventata virali, wiki, età, video virali

Mark Goldbrindge, u famosu fan di u Manchester United, hà pigliatu u focu cù a so reazione à u 7u gol di Liverpool, chì hè virali in tutte e rete suciale. Sapete quale hè Mark Goldbridge in dettagliu è a storia completa di a reazione virali di chianciri.

Liverpool hà battutu u Manchester United in a Premier League inglese a notte scorsa battendu cù un marghjenu record di 7 - 0 à Anfield. Hè una di e sconfitte più imbarazzanti in a longa storia di u United facendu chì i fanali uniti si nascondenu in una caverna per trolling chì ricevenu in linea.

A scunfitta di Barcellona in l'Europa League è a vittoria di a Carabao Cup hà fattu chì i fan di u United credenu chì puderanu superare a linea contr'à a squadra di Liverpool in difficultà sta stagione. Ma tutti i sogni di batte Liverpool in Anfield sò stati sfracciati cum'è United hà cuncessu 7 chì ùn anu micca fattu un gol. Era una notte per scurdà per i fideli Uniti cumpresu Mark Goldbridge.

Quale hè Mark Goldbridge

Mark Goldbridge chì u so veru nome hè Brent Di Cesare hè un famosu YouTuber chì gestisce u canali di fan di u Manchester United U Stand United. Hà ancu parechji altri canali in YouTube cun un seguitu decentu cum'è That's Football, That's Entertainment è Mark Goldbridge.

U canale principale The United Stand 1.61 milioni di abbonati cù parechji milioni di vista. Hè un fanboy unitu massivu chì seguita è reagisce à tuttu ciò chì succede in u circondu di u club. U so cuntenutu in YouTube hè soprattuttu nantu à unitu è ​​football.

Screenshot di Quale hè Mark Goldbridge

Mark hè 44 anni natu in Nottingham è vive in Solihull. A so data di nascita hè u 7 d'aprile 1979 è hà ancu datu servizii cum'è ufficiale di polizia prima di l'iniziu di a so carriera in YouTube. Hà iniziatu u so viaghju in streaming YouTube è altre piattaforme in 2014.

Frà i quattru canali YouTube di Goldbridge sò "The United Stand", chì presenta u cuntenutu di u Manchester United, "Mark Goldbridge That's Football", chì presenta cuntenutu generale di football è watchalongs. Un canale di YouTube intitulatu "Mark Goldbridge That's Entertainment" presenta clips da recenti flussi in diretta, mentre chì un canale chjamatu "Mark Goldbridge" presenta più cuntenutu persunale cum'è video di cucina, vlogs è chat in generale.

Hà travagliatu ancu cù talkSport induve ellu facia un spettaculu di notte per a piattaforma. Tutti questi anni, u so tema principale hè statu u Manchester United cum'è u so club preferitu hà vistu una immensa caduta dopu tanti anni glorificati sottu Sir Alex Ferguson.

Reazione di Mark Goldbridge à Liverpool Thrashing United 7-0

Manchester era cunfidenti di andà in u ghjocu postu ch'elli eranu imbattiti in i so ultimi deci partiti in i quali anu battutu u FC Barcelona è hà vintu a Carabao Cup scunfittu Newcastle United. Certi fanali uniti eranu ancu cunfidenti chì a so squadra batterà facilmente Liverpool è uttene una vittoria assai attesa à Anfield.

Reazione di Mark Goldbridge à Liverpool Thrashing United 7-0

Ma a tavula hè stata capovolta cum'è Liverpool hà datu una battuta chì serà ricurdata per sempre da i fideli uniti. In a prima metà, Liverpool hà marcatu solu una volta, cum'è l'antica United Linked Cody Gakpo hà marcatu in u minutu 43 di u partitu. In a seconda mità, pareva chì United hà scurdatu di ghjucà à u football, chì Liverpool hà marcatu sei gol in 45 minuti.

I ghjucatori di Manchester eranu in tuttu u locu cuncede un gol quasi à ogni attaccu di Liverpool. Era difficiuli di fighjulà i battuti cusì per tutti i fan, cumpresu Mark Goldbridge chì littiralmente pienghje mentre avia un live stream. Si piatta daretu à a so sedia quandu Liverpool hà marcatu u so 7u gol di u partitu è ​​ùn pudia micca crede ciò chì hè accadutu.

Dopu chì Firmino hà fattu 7-0 à Liverpool pocu prima di u tempu di stoppage, era un omu rottu. Hà gridatu chì ùn ci possu micca crede parechje volte è chjappà u pianu di a stanza in disgustu. Ellu disse: "Anu sempre andati à andà per l'uccisione ... Oh, f****** infernu. Sò andatu. Sò finitu. Innò! Innò! NOOO! Oh per l'amor di Diu ! Innò! Innò! Innò!

Eccu u video cumpletu di a reazione completa di Mark Goldbridge à u ghjocu di Liverpool.

Puderete ancu esse interessati à sapè Quale hè Elliot Gindi

cunchiusioni

Di sicuru, avà sapete quale hè Mark Goldbridge chì gridava è chianciava durante u live stream quandu Liverpool hà marcatu u 7th goal contru Manchester United. Hè tuttu ciò chì avemu da questu mentre dicemu addiu per avà.

Lascia un Comment