Perchè u Boycott Zara Trending nantu à e Social Media? Amparate perchè a ghjente chjama l'ultima campagna di moda di Zara Vicious

U giant spagnolu di a moda Zara hè affruntatu una grande reazione annantu à a nova campagna promozionale. Ci hè assai rabbia in publicu cù a ghjente chì affirmeghja chì glorifica a devastazione in Gaza. Quì truverete tutte e risposte per quessa chì Boycott Zara hè in tendenza nantu à e social media è amparà l'opinioni di u publicu.

A campagna cuntruversata di Zara hà causatu una indignazione estrema nantu à e social media cù #boycottzara chì hè a tendenza di punta in X, prima cunnisciuta cum'è Twitter. A campagna chjamata Jacket hè stata criticata per l'usu di statue cù agnelli mancanti chì sò stati chjamati genocidiu in Gaza.

A ghjente in Internet urgeu à l'altri à boicottà Zara per via di critiche à l'ultima campagna di a marca cù affirmazioni chì hè insensibile à e vittime di u cunflittu Gaza-Hamas. U populu palestinianu hè feritu fighjendu a campagna di publicità è chjama à un boicottu di i prudutti Zara.

Perchè u Boycott Zara Trending nantu à e Social Media

A marca multinaziunale spagnola di vestiti Zara hè odiatu per l'ultima campagna di publicità "Jacket". U mutivu maiò daretu à l'indignazione hè l'usu di manichini chì parevanu mancanti i so membri è i corpi impannillati in sacchetti di corpu bianchi. L'utilizatori di e social media dicenu chì l'articuli rapprisentanu morti da u cunflittu Israele-Hamas in corso in Gaza.

Screenshot di Perchè Boicottate Zara Trending

A campagna hà ancu cose cum'è rocce, detriti, è un ritagliu di cartone chì s'assumiglia à una mappa capovolta di Palestina. A dichjarazione ufficiale di Zara nantu à a campagna a descrive cum'è "una cullizzioni in edizione limitata da a casa chì celebra u nostru impegnu à l'artighjanu è a passione per l'espressione artistica".

Ci hè una foto chì pare esse pigliata da u situ web di Zara è e social media in a campagna dopu a critica. In a foto, McMenamy porta una giacca di pelle spiky è ci hè un manichinu coperto di plastica daretu à ella.

A ghjente in Internet hà criticatu a marca di moda per a so sessione fotografica senza riflessione durante a crisa umanitaria in corso in Gaza. A tragedia in Gaza hà affettatu più di 17,000 7,000 Palestiniani, cumprese più di XNUMX XNUMX zitelli.

Nietizens Slammed Zara Campaign Jacket

L'ultima polemica di Zara hà fattu assai persone prominenti prumove a tendenza di boicottà Zara. #boycottzare hè trà e tendenzi principali in u mondu in X. L'artista palestinese Hazem Harb hà spartutu una storia nantu à Instagram dicendu "Usà a morte è a distruzzione cum'è sfondate per a moda hè oltre sinistra, a so complicità [...] ci deve indignà cum'è cunsumatori. Boicottate Zara".

Un utilizatore chjamatu Alexander Thian hà tweetatu "Sò più disgustatu. Utilizendu u genocidiu di u populu in Palestina per a vostra campagna? Ùn aghju mai, mai, cumprà nunda da Zara, mai più. Questu hè assolutamente crudele, senza cori è male. Burnendu più di 20 mila morti di i Palestiniani per una campagna terrificante ?? Sò digià pazza è arrabbiata quandu vecu questu ".

Melanie Elturk, chì hè u CEO di a marca di moda Haute Hijab, hà sparte i so pinsamenti annantu à a campagna, dicendu "Questu hè malatu. Chì tippu d'imaghjini malati, torciati è sadichi stanu à vede? Parechji altri anu ancu pigliatu à X per sparte i so pinsamenti nantu à a campagna Controversia di Zara.

Un'altra persona cunnisciuta in u mondu di a moda, Samira Atash, chì hè un entrepreneur è designer, hà dumandatu à e persone di piantà di sustene Zara boicottendu per via di a campagna. Dichjara chì "Una campagna editoriale disgustosa di Zara hè stata publicata oghje cù corpi bianchi, manichini senza arti, cimentu rottu, una scatula di pinu simile à i sardi musulmani, una sustanza pulverulenta chì certi dicenu hè cum'è fosforu biancu + muru secca rottu a forma di una mappa di a Palestina rovesciata! ".

Pudete ancu vulete sapè Quale hè Tomas Ronceru

parole Final

Perchè Boycott Zara hè in tendenza nantu à e social media ùn deve esse micca una cosa scunnisciutu avà perchè avemu furnitu tutti i dettagli di l'ultima campagna di moda cuntruversa. U photoshop di Zara include figurine cuperte di tela bianca chì s'assumiglia à sudari di sepultura musulmana, un ritagliu di cartone chì s'assumiglia un pocu à una mappa di a Palestina à l'inversu, statue cù membri mancanti, è più.

Lascia un Comment