Siapa Tanya Pardazi? Bagaimana Dia Meninggal Dunia? Reaksi & Wawasan

Bintang TikTok terkenal yang berasal dari Kanada meninggal dunia dalam percubaan terjun udara, kita bercakap tentang Tanya Pardazi yang cantik yang menjadi tajuk utama hari ini. Jika anda berminat untuk mengetahui Siapa Tanya Pardazi dengan teliti maka baca artikel ini.

Semua orang terkejut mendengar berita kematiannya dalam kemalangan tragis yang berlaku semasa dia terjun udara dan tidak dapat membuka payung terjun tepat pada masanya. Dia terkenal sebagai pengaruh media sosial yang mempunyai jumlah pengikut yang baik di platform perkongsian video TikTok.

Media sosial dibanjiri ucapan takziah dan reaksi sedih selepas mendengar berita tragis itu. Dia seorang yang mencabar, suka berseronok, dan kawan sejati menurut kawan-kawannya. Ini adalah pengalaman pertamanya terjun udara malangnya ia menjadi yang terakhir juga.

Siapa Tanya Pardazi

Tanya Pardazi ialah seorang pengaruh media sosial terkenal dan ratu cantik dari Kanada. Dia baru berusia 21 tahun dan dilahirkan pada tahun 2001. Dia sedang belajar dalam bidang falsafah di Universiti Toronto dan turut bertanding dalam pertandingan ratu cantik Miss Teenage Canada pada 2017.

Petikan skrin Siapa Tanya Pardazi

Dia mempunyai lebih daripada 95,000 pengikut dan dua juta suka di TikTok. Seminggu sebelum mencuba menyelam, dia telah dilihat bercakap tentang terjun udara dan Tetris dalam video yang disiarkan pada pemegang media sosialnya. Tanya Pardazi berkewarganegaraan Kanada kerana dia dilahirkan dan dibesarkan di sana.

Tanya Pardazi 21 sedang mencuba terjun solo pertamanya dari 4000 kaki apabila dia tidak dapat membuka payung terjun tepat pada masanya dan kehilangan nyawanya. Dia masih muda, bertenaga, dan penuh dengan kehidupan kerana rakan-rakannya bersama-sama dengan itu dia mempunyai lingkaran sosial yang panjang.

Tanya Pardazi Sebab Kematian

Tanya Pardazi kematian mengejut mencetuskan banyak perbincangan di laman rangkaian sosial dan orang ramai tertanya-tanya tentang kemalangan sebenar. Pertama, Skydive Toronto yang mendedahkan kemalangan itu pada 27 Ogos 2022 dan memberitahu akhbar seorang pelajar telah meninggal dunia ketika menyelam.

Kemudian rakan lamanya Melody Ozgoli mengenal pasti mayat itu dan mengesahkan ia adalah Tanya. Melody Ozgoli telah menjadi kawannya selama lebih dari satu dekad dan sangat rapat dengannya. Dia mendedahkan bahawa Pardazi baru-baru ini mula mengambil kelas dengan syarikat terjun langit.

Dalam kenyataan mereka berhubung kejadian itu, syarikat itu menyatakan "Penerjun udara melepaskan payung terjun utama yang berputar dengan cepat pada ketinggian rendah tanpa masa/ketinggian yang diperlukan untuk payung terjun simpanan mengembang" itulah sebabnya dia akhirnya meninggal dunia akibat kecederaan maut.

Tanya Pardazi Sebab Kematian

Syarikat itu mengeluarkan kenyataan mengenai kemalangan itu berlaku dan ia berkata "Pelompat itu adalah tambahan yang dialu-alukan baru-baru ini kepada komuniti selam langit dan akan dirindui di kalangan rakan baharu pelajar dan rakan pelompat Skydive Toronto Inc"

Mereka seterusnya memberitahu, "Pasukan di Skydive Toronto Inc telah terjejas teruk oleh kemalangan ini kerana mereka telah memperhalusi program latihan pelajar mereka selama lebih 50 tahun." Rakan rapatnya Melody juga memujinya ketika dia memberitahu dalam mesejnya bahawa Pardazi selalu berfikiran terbuka, bijak, dan sentiasa ada untuk rakan-rakan dalam masa sukar.

Dalam kenyataannya, dia berkata "Dia pasti dikenali kerana kecantikannya, tetapi apa yang dia paling dikenali adalah fikirannya yang luar biasa. Itulah satu perkara yang setiap orang yang saya ajak bercakap dengannya, betapa pintarnya dia, betapa pintarnya dia, sejauh mana dia tahu.”

Anda juga mungkin suka membaca Siapakah Yoo Joo Eun

Perkataan Akhir

Siapakah Tanya Pardazi bukan persoalan lagi kerana kami telah membentangkan semua butiran mengenainya dan sebab kematiannya yang mengejutkan. Itu sahaja untuk siaran ini sekiranya anda ingin berkongsi pendapat anda mengenainya kemudian lakukannya di bahagian komen di bawah.

Tinggalkan Komen