Quale hè Mahrang Baloch U Promotore di i Diritti Umani di u Balochistan chì conduce una longa marchja in Islamabad in u prisente

Mahrang Baloch hè un attivista di i diritti umani chì marchja attualmente in Islamabad contr'à l'assassiniu di i Balochi. Hà attivamente guidatu numerose iniziative di diritti umani destinate à cumbatte a pratica ingiusta di sparizioni forzate è uccisioni extrajudiciali da l'autorità. Sapete quale hè Mahrang Baloch in dettagliu è ghjunghje à tuttu nantu à l'ultima protesta.

Attualmente, ci hè una marcia in corso contr'à u genocidiu Baloch, postu chì i manifestanti cercanu di entre in a Zona Rossa di Islamabad. A polizia di Islamabad è e forze di sicurità anu limitatu à i manifestanti di entre in a zona rossa chì hà causatu scontri trà elli.

E forze di sicurezza anu arrestatu almenu 200 manifestanti, cumpresu u Mahrang Baloch. I manifestanti sò stati riuniti in tutta a nazione durante settimane per prutestà i casi riportati di sparizioni forzate di l'omi in a pruvincia di Balochistan.

Quale hè Mahrang Baloch Biografia, età, famiglia

Mahrang Baloch hè un duttore di professione chì participa attivamente à e prutestazioni contr'à e violazioni di i diritti umani in Baluchistan. Dr Mahrang Baloch hè di Quetta Balochistan è a so età di 31 anni. Hà più di 167 seguitori nantu à X cunnisciutu prima cum'è Twitter.

Screenhshot di Who is Mahrang Baloch

Mahrang hè natu in u 1993 in una famiglia musulmana Baloch. Hà cinque sureddi è un fratellu. A so famiglia hè originaria di Kalat, Balochistan. Ella campava in Quetta prima di partì per Karachi per via di i prublemi medichi di a so mamma.

Hè ben cunnisciuta cum'è un attivista di i diritti umani Baloch è u capu di u Baloch Yakjhati Council (BYC), un partitu puliticu Baloch chì travaglia per prutege i diritti di u populu Baloch in Pakistan. In u 2009, u babbu Mahrang Baloch hè statu purtatu da e forze di sicurità di Pakistan mentre andava à l'uspidale in Karachi.

Più tardi in u 2011, anu trovu u so babbu mortu, è pareva chì era statu feritu apposta. Inoltre, in dicembre 2017, u so fratellu hè statu purtatu è tenutu in custodia per più di trè mesi. Tutte queste violazioni di i diritti umani è a situazione in Balochistan l'hanu fattu principià à prutestà è à unisce à l'urganisazioni di i diritti umani.

Ella guidò un gruppu di studienti chì eranu contru à u pianu di sguassà u sistema di quota à u Bolan Medical College. Stu sistema riserva lochi per i studienti di medicina da e zone distanti di a pruvincia. Ella prutesta contru à u guvernu chì pigliava risorse naturali da Balochistan. Inoltre, hè abbastanza vocale nantu à e persone mancanti è l'assassini di i Balochi.

Mahrang Baloch è e donne di u Baluchistan guidanu una longa marchja bloccata da l'ingressu à Islamabad

A longa marchja guidata da e donne Balochi hè stata bluccata da Islamabad è e forze di sicurezza da a capitale. A polizia di a cità hà impeditu à e persone di ghjunghje à u National Press Club chjudendu i punti d'entrata è e strade impurtanti cum'è Jinnah Avenue è Srinagar Highway.

I video spartuti nantu à e social media rivelanu sceni disordinati induve l'ufficiali di polizia furzeghjanu i manifestanti in i veiculi di a polizia. Parechje gridanu è pienghjenu, è certi sò seduti in terra cù ferite visibili. Più di 200 persone cumpresu u capu di a prutesta Mahrang Baloch secondu a nutizia.

Dr Mahrang hà tweetatu nantu à X "Frà i più di dui centu amici arrestati, u locu di i nostri 14 amichi resta scunnisciutu finu à avà è ùn simu micca infurmati nantu à elli. Intantu, i nostri amichi arrestati sò incarcerati senza comparisce in tribunale. Avemu bisognu di aiutu da u mondu sanu avà ".

Ella hà sparte qualchi video di una longa marchja induve a polizia di Islamabad si cumportanu male per impediscenu di entre in a capitale. Prima hà ancu publicatu video di protesta è hà dichjaratu "Questa Long March ùn hè micca una manifestazione ma un muvimentu di massa contr'à #BalochGenocide, Da Turbat à DG Khan, migghiara di Baloch sò parte di questu, è stu muvimentu hà da luttà contr'à a barbarie statale in u Balochistan".

Pudete ancu vede da sapè Perchè u Boycott Zara Trending nantu à e Social Media

cunchiusioni

Ebbè, quale hè Mahrang Baloch, l'attivista di i diritti umani di u Baluchistan chì conduce attualmente e prutestazioni in Islamabad ùn deve esse più una quistione, postu chì avemu furnitu tutte l'infurmazioni relative à ella è a longa marchja in corso in questu post.  

Lascia un Comment