Perchè Sergio Ramos ritirò da a Squadra Naziunale di Spagna, Ragioni, Missaghju d'addiu

Dopu avè una carriera icònica cù a squadra naziunale spagnola Sergio Ramos annunzià a so ritirata da u football internaziunale a notte scorsa. Unu di i più grandi difensori cintrali di tutti i tempi hà dettu addiu à a Spagna via un post d'Instagram in quale hà spiegatu i motivi di a ritirata. Amparate perchè Sergio Ramos si ritirò da a squadra naziunale di Spagna è i punti salienti di a gloriosa carriera di u ghjucatore.

Ci sò fans chì puderanu argumentà chì u difensore PSG hè u più grande difensore di tutti i tempi è u so gabinete di trofeo vi farà crede l'argumentu. S'ellu ùn hè micca u più grande, hè certamente una figura legendaria chì i fan di football spagnolu si ricordanu sempre.

U tippu hà vintu una Copa Mondiale è u Campionatu Europeu duie volte cù Spagna. L'anzianu difensore di u Real Madrid facia parte di a generazione d'oru di Spagna induve hà ghjucatu à fiancu à Xavi, Iniesta, Casillas, Pique è parechje altre superstars. Hè u ghjucadore spagnolu cù u record di 180 apparizioni.

Perchè Sergio Ramos si ritirò spiegatu

Ghjovi 23 di ferraghju 2023, l'attuale ghjucadore di PSG è a legenda di u Real Madrid hà spartutu un postu chì annuncia u so addiu da a squadra spagnola. U so caption manda un missaghju chjaru chì ùn era micca cuntentu cù u trattamentu chì hà ricevutu da u novu manager di Spagna Luis de la Fuente è l'ex coach Luis Enrique.

Screenshot di Perchè Sergio Ramos si ritirò

U ghjucatore crede chì pò ancu dà qualcosa à a squadra, ma u novu manager ùn hè ancu interessatu à avè ellu in a squadra. Ùn hè statu ancu inclusu in a squadra spagnola per a FIFA World Cup 2022 sottu à l'ex manager Luis Enrique, chì hè statu licenziatu dopu l'uscita di i quarti di finale in Maroccu.

Prima di quessa, Ramos hà mancatu u campionatu Euro 2021 per una ferita. L'ultimi anni di a so carriera ùn sò micca andati cum'è u pianu chì vulia rapprisintà a squadra naziunale in a cuppa di u mondu è hè statu snobbatu da u coach.

Quandu Luis de la Fuente hè statu annunziatu cum'è u novu entrenatore di Spagna dopu a cuppa mundiale di Qatar 2022, ci sò rumuri chì Ramos serà chjamatu per i prossimi partiti internaziunali. Ma sicondu Sergio Ramos, l'entrenatore l'hà chjamatu è hà dettu chì ùn cuntarà micca cun ellu, inveci di cumu hà fattu à u livellu di u club.

Questu hà fattu capisce chì u so tempu hè finitu u furzendu à annunzià a so ritirata per sempre. In u post Instagram, hà dichjaratu "U tempu hè ghjuntu, u tempu di dì addiu à a Squadra Naziunale, a nostra cara è eccitante Camicia Rossa (culori di Spagna). Sta mane, aghju ricevutu una chjamata da l'attuale coach (de la Fuente) chì m'hà dettu ch'ellu ùn contarà micca nantu à mè, indipendentemente da u livellu chì possu dimustrà o cumu cuntinuu a mo carriera sportiva.

Eccu u missaghju sanu di u ghjucatore "U tempu hè ghjuntu, u tempu di dì addiu à a Squadra Naziunale, u nostru caru è eccitante Rossu. Sta mane aghju ricevutu a chjama di l'attuale coach chì m'hà dettu ch'ellu ùn conta micca è ch'ellu ùn cuntarà à mè, indipende di u livellu ch'e possu mustrà o cumu cuntinuu a mo carriera sportiva.

Cun grande dispiacere, hè a fine di un viaghju chì sperava esse più longu è chì finiscinu cù un gustu megliu in bocca, à l'altitudine di tutti i successi chì avemu ottinutu cù u nostru Rossu. Umilmente, pensu chì quella carriera si meritava di finisce per una decisione persunale o perchè a mo prestazione ùn era micca à l'altezza di ciò chì si merita a nostra Squadra Naziunale, ma micca per età o per altre ragioni chì, senza avè intesu, aghju sentitu.

Perchè esse ghjovanu o menu ghjovanu ùn hè micca una virtù o un difettu, hè solu un trattu tempurale chì ùn hè micca necessariamente ligatu à u rendiment o capacità. Fighjulu cù ammirazione è invidia à Modric, Messi, Pepe… l'essenza, a tradizione, i valori, a meritocrazia è a ghjustizia in u football.

Sfurtunatamente, ùn serà micca cusì per mè, perchè u football ùn hè micca sempre ghjustu è u football ùn hè mai solu football. À traversu tuttu, pigliu cù sta tristezza chì vogliu sparte cun voi, ma ancu cù u mo capu assai altu, è assai grati per tutti questi anni è per tuttu u vostru sustegnu.

Riportu ricordi indelebili, tutti i tituli chì avemu luttatu è celebrati tutti inseme è u tremendu orgogliu di esse u ghjucadore spagnolu cù e più apparizioni internaziunali. Stu scudu, sta cammisa, è stu fan, tutti m'avete fattu felice. Cuntinueraghju à accaltà u mo paese da casa cù l'emozione di i privilegiati chì anu sappiutu rapprisintà lu orgogliu 180 volte. Grazie di cuore à tutti quelli chì anu sempre cridutu in mè! ”...

I punti salienti di a carriera di Sergio Ramos (Squadra naziunale spagnola)

Sergio Ramos hà avutu una carriera stellare à u livellu di u club è internaziunale. Hà fattu più apparizioni chè qualcunu per a Spagna cù 180 partiti ufficiali. Hà jugatu un rolu maiò in u trionfo di a Copa Mondiale di Spagna in u 2010 è in i dui campiunati europei chì anu vintu in 2008 è 2012.

I punti salienti di a carriera di Sergio Ramos

Ramos hà marcatu 23 gol in a so carriera per a squadra spagnola è hà fattu u so debut in marzu 2005 in una vittoria amichevule contr'à a Cina. Ramos hà 36 anni è ghjoca Paris Saints Germain attualmente in Ligue 1. Hè digià cunsideratu una legenda di u Real Madrid è hà vintu UCL quattru volte cù u Real.

Hè cunnisciutu per a so natura aggressiva è per dà tuttu in u campu. L'aggressività l'hà fattu ancu u difensore più rossu di tutti i tempi. Sergio Ramos scenderà cum'è una legenda di u ghjocu è un guerrieru chì hà guadagnatu tutta a so longa carriera.

Pudete ancu vede da sapè Chì punizioni farà Man City Face

cunchiusioni

Sergio Ramos si ritirò è perchè Sergio Ramos si ritirò sò e dumande più fatte in Internet avà chì avemu rispostu fornendu tutti i dettagli nantu à elli. Hè tuttu ciò chì avemu per questu, sparte e vostre reazzione cù i cumenti.

Lascia un Comment